Odzież firmowa w branży turystycznej

Odzież firmowa w branży turystycznej
Pracując w branży turystycznej, musisz ciągle wyprzedzać konkurencję. Charakterystyczne ubranie z dopasowanym znakowaniem przyciąga klientów i pozwala zapamiętać markę – to klucz do sukcesu. Czym kierować się przy wyborze i jaki rodzaj odzieży wybrać? Oto kilka propozycji.

Firmowe koszulki z nadrukiem jako sposób na harmonijny branding

Aby pokazać klientom, że Twój zespół działa jak jeden prężny organizm i świetnie ze sobą współpracuje, warto wybrać pracownicze koszulki w jednym kolorze, oznakowane firmowym logo. To one pomogą potencjalnym klientom odnaleźć Twoich pracowników w tłumie i pozwolą na szybsze nawiązanie relacji.

T-shirty z nadrukiem dla pracowników hotelu, pilotów wycieczek czy przewoźników są funkcjonalne, wygodne i nie przeszkadzają im w wykonywaniu obowiązków. Wybierając koszulki z bawełny, stawiasz na przyjazny dla skóry materiał, który cechuje się przewiewnością i swobodą. Klasyczny T-shirt bardzo dobrze sprawdzi się u mężczyzn, kobiety będą lepiej prezentować się w dopasowanych modelach. Dla pracowników w sezonie wakacyjnym lepiej wybrać jasne, najlepiej białe koszulki, które nie nagrzewają się tak szybko jak ciemniejsze kolory.

Co wybrać w chłodniejsze dni – polary firmowe, kurtki z nadrukiem, softshelle z logo

Praca w branży bardzo często wiąże się z przebywaniem na świeżym powietrzu. Pogoda lubi szybko się zmieniać, dlatego warto przygotować dla pracowników coś ciepłego, nieprzemakalnego i odpornego na wiatr. W zależności od warunków pogodowych możesz wybrać softshell z nadrukiem firmowym, który osłoni Twoich pracowników przed chłodnym wiatrem i delikatnym deszczem, lub też kurtkę 3w1 z logo firmy, przydatną przez cały rok.

Turystyka regionalna – jak wspierać swoje miasto i region?

Bardzo ważne jest zadbanie nie tylko o to, by klient zapamiętał naszą firmę, ale i miejsca, które odwiedził. Miła, życzliwa obsługa przyczyni się do ogólnego zadowolenia z wyjazdu; usatysfakcjonowany turysta chętniej rozważy powrót lub poleci lokalizację innym. Obok firmowego logo na koszulkach i bluzach może więc znaleźć się także nazwa miasta lub regionu, w jakim działasz. Przykładowo: jeśli Twoje usługi wiążą się ze zwiedzaniem stolicy Podbeskidzia, udana wycieczka prowadzona przez przewodnika w koszulce z nadrukiem Bielsko-Biała z pewnością pozytywnie zapisze się w pamięci klientów.

Znakowanie koszulek firmowych – co wybrać?

Masz już projekt logo? Czas zastanowić się nad metodą znakowania koszulek firmowych. Haft zawsze wygląda elegancko i podkreśla prestiż firmy, natomiast sitodruk jest bardzo opłacalny przy dużej ilości zamawianej odzieży. Zastanów się także nad kwestią formalności wizerunku. T-shirty z nadrukiem są na ogół tańszą i wygodniejszą opcją; jeżeli jednak zależy Ci na bardziej oficjalnym wizerunku personelu, możesz zastanowić się nad elegancką koszulką polo.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.