4 zalety znakowania odzieży firmowej

4 zalety znakowania odzieży firmowej
W dalszym ciągu zastanawiasz się, czy warto oznakować firmowe koszulki? Poznaj najważniejsze argumenty przemawiające za nanoszeniem logotypów na stroje pracownicze i podejmij właściwą decyzję jeszcze dziś!

Budowa więzi pracowników z firmą

Jednakowa garderoba pomaga pracownikom zsynchronizować się z firmą, wysyłając do klienta komunikat o jej spójności. Emblemat z nazwą firmy umieszczony w widocznym miejscu przypomina członkom załogi o wewnętrznych zasadach i obowiązkach, co podświadomie skłania ich do przyjęcia bardziej odpowiedzialnej postawy zgodnej z wizją przedsiębiorstwa. Działanie to przyniesie jeszcze lepsze efekty, jeśli odzież będzie estetyczna i komfortowa. Warto skonsultować z zespołem fason i rodzaj materiału – czynniki te nie powinny przeszkadzać ani prowadzić do dyskomfortu w trakcie wykonywania obowiązków.

Budowa pozytywnego wizerunku firmy

Jednakowe koszulki z firmowym logo silnie podkreślają jedność zespołu, podświadomie akcentując doskonałą organizację grupy. Ujednolicone stroje personelu świadczą także o profesjonalizmie firmy – klienci chętniej obdarzą Cię zaufaniem, widząc Twoją dbałość o spójny, estetyczny wizerunek pracowników. Aby osiągnąć ten efekt, warto zaopatrzyć każdego członka zespołu w przynajmniej kilka koszulek, oznakowanych metodą odporną na częste pranie w wysokich temperaturach. Dzięki temu odzież będzie świetnie prezentować się przez długi czas.

Zwiększenie rozpoznawalności marki

Koszulka może pełnić rolę mobilnej i taniej reklamy. Poruszający się w okolicach firmy pracownicy zostaną szybko skojarzeni z określonym budynkiem, zwiększając świadomość marki. Rozdanie firmowej odzieży jest ponadto okazją do krótkiej rozmowy na temat firmowej polityki jakości, która dodatkowo zmotywuje pracowników do rzetelnego wykonywania obowiązków.

Usprawnienie obsługi klienta

Koszulki firmowe będą pełniły bardzo ważną funkcję w miejscach o dużym i średnim natężeniu ruchu – np. w supermarketach, podczas zawodów sportowych czy targów branżowych – pozwalając odróżnić pracownika od klienta. Ubierając swoich pracowników w koszulki z logo firmy, ułatwiasz swoim klientom znalezienie osoby mogącej udzielić informację.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.