Znakowanie odzieży firmowej w 4 krokach

Znakowanie odzieży firmowej w 4 krokach
Logo to główny element identyfikacji wizualnej marki, dlatego standardowo nanosimy je na odzież firmową. Ten prosty zabieg wydatnie przyczyni się do poszerzenia świadomości marki wśród klientów – w czym chętnie pomożemy!


1. Powiedz, czego potrzebujesz

W zależności od stopnia skomplikowania Twojego zamówienia, możesz złożyć je przez telefon lub wysłać e-mailem. Niezależnie od wybranej formy komunikacji pamiętaj, że musisz również udostępnić grafikę, która zostanie naniesiona na materiał. W naszej firmie wykorzystujemy najczęściej grafiki wektorowe lub bitmapowe. Aby ułatwić Ci zadanie, przedstawiamy dostępne w naszym sklepie metody wraz z zaznaczonym formatem pliku graficznego z logo:

  • wektorowa: sublimacja, haft, sitodruk, druk cyfrowy, termotransfer
  • bitmapowa: sublimacja, haft, sitodruk, druk cyfrowy

Wybór konkretnej techniki zależy oczywiście od rodzaju znakowania i materiału, na jakim będzie ono wykonane. Przed rozpoczęciem pracy przeanalizujemy Twoje potrzeby i doradzimy, która z metod spełni je najlepiej.

2. Zapoznaj się z naszą wizualizacją

Jeżeli nie masz wyraźnie określonych preferencji odnośnie metody znakowania oraz wykorzystywanego materiału, skorzystaj z naszego doświadczenia. Każdy realizowany przez nas projekt obejmuje wizualizację, pomocną w podjęciu ostatecznej decyzji. Wcześniej dostarczony logotyp zostaje naniesiony na wirtualną część garderoby, obrazując finalny efekt procesu. Wizualizacja przyspieszy wybór optymalnego fasonu i koloru znakowanej odzieży.

Przy zamówieniach o większej wartości oferujemy przygotowanie prototypu – zamówionego produktu w wersji finalnej. To doskonały sposób na weryfikację jakości zarówno odzieży, jak i samego nadruku. Prototyp – w przeciwieństwie do wizualizacji – można też przymierzyć, by ocenić układanie się nadruku w trakcie noszenia odzieży. Jest to szczególnie ważne w przypadku bardzo dopasowanych ubrań.

3. Wyślemy Ci wycenę zlecenia

Najistotniejsze czynniki wpływające na wycenę zlecenia to:

  • Metoda znakowania: jeżeli wymaga skomplikowanych przygotowań (np. matryca dla sitodruku, haftu), zlecenia realizujemy dopiero od kilkudziesięciu sztuk. W przypadku wielokolorowej grafiki najtańszym rozwiązaniem będzie sublimacja. Przy jednokolorowej grafice (może to być np. jakiś tekst na odzieży) – termotransfer.
  • Ilość sztuk: w przypadku sublimacji zlecenia wykonujemy już od jednej sztuki. Przy pozostałych metodach minimalna ilość sztuk zależy od czasochłonności zlecenia. Warto jednak pamiętać, że cena jednostkowa będzie w tym wypadku dużo niższa, co w ostatecznym rozrachunku bardziej opłaca się klientowi.
  • Ilość i powierzchnia logotypów na każdej sztuce odzieży.
  • Za dodatkową opłatą możemy przygotować logotyp przy zastosowaniu różnych metod i w różnych wersjach kolorystycznych, co znacznie ułatwia podjęcie decyzji co do ostatecznego wyglądu nadruku.

4. Czas i realizacja zamówienia

Czas realizacji jest ściśle powiązany z liczbą zamówionych egzemplarzy i modyfikacji w obrębie zlecenia. Więcej czasu zajmą zamówienia wymagające przygotowania specjalnej matrycy oraz różnych wersji kolorystycznych. Dokładną informację na temat czasu realizacji otrzymują państwo za każdym razem po wysłaniu stosownego zapytania. Pozostaje jeszcze kwestia dostarczenia znakowanej odzieży: oferujemy tu przesyłki kurierskie lub bezpłatny odbiór osobisty w Buczkowicach.

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek dalsze pytania, prosimy o kontakt bezpośredni lub telefoniczny.

Zapraszamy do współpracy!

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.