Polityka jakości

Zarówno w realizacji bieżących zleceń, jak i planach dalszego rozwoju kierujemy się przede wszystkim dążeniem do pełnej satysfakcji naszych klientów, osiąganej dzięki najwyższej jakości świadczonych usług. Wartości te były dla nas punktem wyjścia do sformułowania i wdrożenia Systemu Zarządzenia Jakością, zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001.

Jakość naszych produktów i usług podlega stałej kontroli na każdym etapie realizacji zamówień – od wyboru materiałów i technik po samo wykonanie nadruku. Maszyny używane w naszej pracy są regularnie serwisowane i użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Zatrudniamy profesjonalnie przeszkolonych pracowników i wspieramy ich w podnoszeniu kompetencji. Polityka jakości Stige obejmuje też nieustanne doskonalenie oferty: śledzimy rynek poligraficzny i na bieżąco modernizujemy naszą działalność zgodnie z jego rozwojem.

Jasno określone normy

System Zarządzania Jakością firmy Stige został opracowany zgodnie z normą ISO 9001 i udostępniony do wglądu wszystkim pracownikom firmy. Wytyczne Systemu Zarządzania Jakością są dla nas podstawowym punktem odniesienia w codziennej pracy.

Kompetentny personel

Każdy członek teamu Stige odpowiada za jakość świadczonych usług i budowę dobrego imienia firmy. Wszyscy pracownicy zostali profesjonalnie przeszkoleni, a w toku pracy korzystają z możliwości rozwoju zawodowego i zdobycia nowych kompetencji.

Nowoczesne wyposażenie

Aby zapewnić klientom pożądaną jakość świadczonych usług, korzystamy z najbardziej zaawansowanych technicznie maszyn i metod druku, dostępnych obecnie na rynku. Cały sprzęt przechodzi regularne przeglądy techniczne i serwis.

Owocna współpraca z dostawcami

Ofertę odzieży firmowej tworzymy we współpracy z zaufanymi producentami, w tym także z markami o światowej renomie, takimi jak Adidas.

Sprawna komunikacja

Do każdego zlecenia delegujemy indywidualnego opiekuna, który udziela wszelkich niezbędnych informacji na każdym etapie pracy. Na wszystkie pytania odpowiadamy niezwłocznie drogą telefoniczną, poprzez e-mail lub osobiście w biurze.

Stały monitoring jakości

Oczekiwania klientów i realia na rynku zmieniają się z biegiem czasu, dlatego regularnie weryfikujemy aktualną treść Systemu Zarządzania Jakością i modyfikujemy ją stosownie do bieżącej sytuacji firmy oraz całej branży.

Przejdź do naszego katalogu, by dodać produkty do zapytania lub wyślij zapytanie bez produktów.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.