Polityka jakości

Zarówno w realizacji bieżących zleceń, jak i planach dalszego rozwoju kierujemy się przede wszystkim dążeniem do pełnej satysfakcji naszych klientów, osiąganej dzięki najwyższej jakości świadczonych usług. Wartości te były dla nas punktem wyjścia do sformułowania i wdrożenia Systemu Zarządzenia Jakością, zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001.

Jakość naszych produktów i usług podlega stałej kontroli na każdym etapie realizacji zamówień – od wyboru materiałów i technik po samo wykonanie nadruku. Maszyny używane w naszej pracy są regularnie serwisowane i użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Zatrudniamy profesjonalnie przeszkolonych pracowników i wspieramy ich w podnoszeniu kompetencji. Polityka jakości Stige obejmuje też nieustanne doskonalenie oferty: śledzimy rynek poligraficzny i na bieżąco modernizujemy naszą działalność zgodnie z jego rozwojem.

Jasno określone normy

System Zarządzania Jakością firmy Stige został opracowany zgodnie z normą ISO 9001 i udostępniony do wglądu wszystkim pracownikom firmy. Wytyczne Systemu Zarządzania Jakością są dla nas podstawowym punktem odniesienia w codziennej pracy.

Kompetentny personel

Każdy członek teamu Stige odpowiada za jakość świadczonych usług i budowę dobrego imienia firmy. Wszyscy pracownicy zostali profesjonalnie przeszkoleni, a w toku pracy korzystają z możliwości rozwoju zawodowego i zdobycia nowych kompetencji.

Nowoczesne wyposażenie

Aby zapewnić klientom pożądaną jakość świadczonych usług, korzystamy z najbardziej zaawansowanych technicznie maszyn i metod druku, dostępnych obecnie na rynku. Cały sprzęt przechodzi regularne przeglądy techniczne i serwis.

Owocna współpraca z dostawcami

Ofertę odzieży firmowej tworzymy we współpracy z zaufanymi producentami, w tym także z markami o światowej renomie, takimi jak Adidas.

Sprawna komunikacja

Do każdego zlecenia delegujemy indywidualnego opiekuna, który udziela wszelkich niezbędnych informacji na każdym etapie pracy. Na wszystkie pytania odpowiadamy niezwłocznie drogą telefoniczną, poprzez e-mail lub osobiście w biurze.

Stały monitoring jakości

Oczekiwania klientów i realia na rynku zmieniają się z biegiem czasu, dlatego regularnie weryfikujemy aktualną treść Systemu Zarządzania Jakością i modyfikujemy ją stosownie do bieżącej sytuacji firmy oraz całej branży.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.