Koszulki firmowe dla pracowników handlu

Koszulki firmowe dla pracowników handlu
Życzliwy, kompetentny sprzedawca w estetycznej koszulce z logo firmy gwarantuje świetne wyniki sprzedaży. Ty i Twój zespół jesteście specjalistami w dwóch pierwszych aspektach – my pomożemy Ci w trzecim!

Koszulki firmowe jako element identyfikacji wizualnej marki

Popularne powiedzenie „jak cię widzą, tak cię piszą” dotyczy nie tylko ludzi, ale i marek. Spójna identyfikacja wizualna Twojej firmy – w tym przypadku sklepu – potwierdza jej profesjonalizm i wzbudza większe zaufanie. W końcu placówka, która przywiązuje uwagę do każdego aspektu swojej działalności, nie sprzedawałaby słabych produktów, prawda?

Harmonijny branding poprawia także zapamiętywalność marki. Kiedy klient zobaczy kilka razy logo na koszulkach sprzedawcy, szybciej rozpozna je podczas zakupów w miejscu innym, niż dotychczas – a jeśli podświadomie skojarzy je z udanymi zakupami, chętnie powtórzy transakcję.

Rola odzieży firmowej w komunikacji sprzedawca-klient

Wyobraź sobie szybkie zakupy w markecie: potrzebujesz tylko jednej rzeczy, ale nie wiesz, gdzie ją znajdziesz. Buszowanie między alejkami zajmie Ci znacznie więcej czasu, niż planowałeś. Zamiast błądzić, lepiej poszukać pracownika sklepu, który błyskawicznie wskaże Ci odpowiedni towar. Najszybciej wyłowisz go z tłumu na podstawie koszulki z firmowym logo, nie ryzykując przy tym krępującej pomyłki sprzedawcy z innym klientem sklepu.

Wiele placówek handlowych stosuje także personalizację T-shirtów pracowniczych, opatrując je haftem lub nadrukiem z imieniem właściciela. Zabieg ten pomaga w wytworzeniu więzi między sprzedawcą a klientem; jeśli pracownik dołoży przy tym starań, aby życzliwie i kompetentnie obsłużyć gościa, ten odniesie wrażenie nawiązania niemal osobistej znajomości.

Odzież robocza: wytrzymałość i swoboda ruchów

Wiemy już, jak koszulki z nadrukiem pozytywnie wpływają na doświadczenie klienckie – jednak noszą je pracownicy, dlatego w pierwszej kolejności trzeba zadbać o ich komfort. Wspomnieliśmy już o reprezentacyjnej funkcji odzieży handlowej; z tego względu materiał i fason muszą zachowywać estetykę przez cały dzień zmiany i przy wzmożonej aktywności – sprzedawca czy merchandiser przez cały dzień pozostaje w ruchu.

Fason koszulki dla handlowca powinien być schludny, a zarazem wygodny – cechy te łączy m.in. polówka. Miej także na uwadze, że roboczy T-shirt po każdym założeniu trafia do prania: materiał musi więc być jak najłatwiejszy w pielęgnacji i odporny na zużycie mechaniczne.

Znakowanie koszulek pracowniczych

W przypadku niewielkich zamówień świetnie sprawdzi się haft, który nadaje się na każdy materiał, a ponadto pozostaje nienaruszony w wysokiej temperaturze i po prasowaniu. Menedżerowie dużych sieci handlowych muszą nieraz zapewnić odzież roboczą nawet kilkuset osobom. Wprzypadku wielkonakładowych zamówień rekomendowaną techniką znakowania jest sitodruk. Metoda wymaga przygotowania matrycy, co opłaca się dopiero przy logowaniu od 50 sztuk w górę; nadruki wykonane w ten sposób są jednak bardzo trwałe i wyraziste, a emblemat pozostaje nienaruszony nawet podczas prania w bardzo gorącej wodzie.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.