Torby z nadrukiem – funkcjonalny nośnik reklamy

Torby z nadrukiem – funkcjonalny nośnik reklamy
Szukasz pomysłu na trafiony gadżet firmowy? Torba z firmowym nadrukiem to funkcjonalny i ekologiczny upominek, a także skuteczny nośnik reklamy. Sprawdź, co zyskasz, wybierając tę formę promocji.

Gadżety firmowe a reguła wzajemności

Treści reklamowe zalewają nas niemal na każdym kroku, w najróżniejszych formach – od radia i TV, przez wyskakujące okienka na stronach internetowych, po stosy ulotek w skrzynkach pocztowych i mało gustowne banery przy drogach ekspresowych. Nachalne zabiegi marketingowe irytują i przeszkadzają; odbiorca ma wrażenie, że reklama „kradnie” jego czas i uwagę, a to z pewnością nie służy skutecznej promocji produktu.

W przypadku gadżetów reklamowych sytuacja rozwija się inaczej. Z perspektywy klienta jego rola ogranicza się tu tylko do przyjęcia upominku – i robi to z chęcią, bo kto nie lubi dostawać prezentów? Większość odbiorców w tym momencie jeszcze nie wie, że ich doświadczenie z marką dopiero się zaczyna.

Akcja rodzi reakcję

Wręczenie gadżetu uruchamia w obdarowanym wspomnianą wyżej regułę wzajemności, opisaną w latach 80. XX wieku przez Roberta Cialdiniego. W praktyce oznacza to podświadome uczucie wdzięczności i dążenie do rewanżu, którym w tym wypadku będzie skorzystanie z naszego produktu czy usługi. Marketingowcy kierują się regułą wzajemności organizując wszelkiego rodzaju degustacje, rozdając bony i kody rabatowe. Firmowe gadżety również znakomicie wpisują się w ten mechanizm.

Torba z nadrukiem jako gadżet firmowy

Reklama zadziała jeszcze lepiej, jeśli odbiorcy będą mogli realnie wykorzystać otrzymany gadżet. Torba z nadrukiem świetnie zdaje tu egzamin: siatki znajdują mnóstwo zastosowań w codziennych zajęciach. Nosimy w nich zakupy, pudełka śniadaniowe i lunchowe, dodatkowe dokumenty, książki z biblioteki i wiele innych rzeczy. Warto przy tym podkreślić, że torbę znacznie łatwiej zgrać z resztą stroju, niż inne tekstylia (np. czapki czy koszulki z nadrukiem).

Reklama w duchu zero waste

Problem zanieczyszczenia środowiska i potrzeba ograniczenia zużycia plastiku zajmują coraz więcej miejsca w debacie publicznej. Debata ta – co cieszy – inspiruje wielu ludzi do zmiany dotychczasowego stylu życia. Działania zgodne z trendem „zero waste” (ang. zero śmieci) dziwią coraz mniej, a niektóre z nich stały się już standardem.

Jedną z najpopularniejszych praktyk nurtu zero waste jest rezygnacja z jednorazowych foliowych toreb na zakupy. Wykorzystaj ten trend i przygotuj firmowe torby z bawełny: Twoi klienci na pewno będą ich używać, a Ty zaprezentujesz swoją firmę jako odpowiedzialne społecznie przedsiębiorstwo .

Torba z logo firmowym – tania i skuteczna promocja

Zarówno materiał, jak i zadruk toreb nie generuje dużych kosztów, a ich działanie marketingowe nie wygasa w momencie przekazania upominku. Torby z Twoim logo „wyjdą” na ulice z nowymi właścicielami, a dzięki temu zobaczą je kolejni potencjalni klienci – znajomi, współpracownicy, przechodnie. W Stige wykonamy dla Ciebie torby, które spełnią swoje zadanie w 100%!

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.