Wszyscy lubią prezenty – wykorzystaj to, by zaskarbić sobie sympatię i uwagę gości jeszcze przed rozpoczęciem merytorycznej części wydarzenia. Wręczając im zestawy estetycznych gadżetów sygnalizujesz po raz pierwszy wysoki poziom organizacji całego eventu. W ten sposób słuchacze podświadomie nabiorą zaufania także do treści przekazywanych na konferencji.
Wszystkie elementy zestawu będą oznakowane logo Twojej firmy, co stanowi jej skuteczną reklamę: im częściej obdarowani będą spoglądać na emblemat, tym mocniej zapadnie im on w pamięć.
Warto więc zatroszczyć się o to, by upominki pozostały w obiegu jak najdłużej. Cała zawartość zestawu powinna mieć praktyczne zastosowanie – przydawać się na miejscu, a najlepiej także po zakończeniu wydarzenia. Jeśli Twoje akcesoria reklamowe będą towarzyszyć nowym właścicielom w codziennych zajęciach, Twoje firmowe logo zobaczy jeszcze więcej osób – np. znajomi, współpracownicy czy członkowie rodzin uczestników konferencji. Każdy z nich może być Twoim kolejnym klientem!
Dokładna zawartość zestawu zależy od charakteru imprezy, specyfiki Twojej działalności i budżetu przeznaczonego na wykonanie upominków. Poniżej podajemy kilka uniwersalnych propozycji, które sprawdzą się podczas większości wydarzeń branżowych.
Bez
identyfikatora ani rusz: plakietka służy jako przepustka do sali
konferencyjnej czy hali targowej. Nazwisko i nazwa firmy na
identyfikatorze ułatwiają nawiązywanie kontaktów z innymi
uczestnikami.
Identyfikatory z Twoim logo będą ponadto widoczne na
wielu selfies i relacjach, które goście wydarzenia udostępnią w
swoich social mediach.
Tworząc projekt identyfikatora wykorzystaj także jego rewers, na którym zmieści się np. program konferencji, mapka stoisk targowych czy inne praktyczne informacje. Identyfikatory nosimy standardowo na smyczach – ich materiał to kolejne dogodne miejsce pod nadruk z logo Twojej firmy.
Każdy chce utrwalić sobie wiedzę zdobytą na konferencji. Możesz mieć jednak pewność, że część uczestników zapomni przyborów do pisania, inni zaś nie zechcą spędzać kilku godzin z laptopem na kolanach. Wszyscy oni chętnie skorzystają z kołonotatnika lub notesu – oczywiście, z Twoim logo nadrukowanym na okładce. Ci, którzy wcześniej przygotują się do notowania, wykorzystają Twój firmowy upominek w pracy lub w domu – np. do sporządzania list zakupów lub „przypominajek” zostawianych innym lokatorom na stole.
Twoi goście mają już na czym notować; potrzebują jeszcze czegoś, czym będą notować! Długopisy z firmowym logo należą do najpopularniejszych, bo i najbardziej uniwersalnych gadżetów konferencyjnych . Ich funkcjonalność nie kończy się z wyjściem z sali – przybory do pisania "zachomikowane" w torebce lub aktówce przydadzą się obdarowanym w niejednej niespodziewanej sytuacji.
Teraz musisz tylko spakować cały komplet; bawełniana torba z nadrukiem sprawdzi się w tym celu znakomicie. Po pierwsze, tekstylne wielorazowe shopperki są eko – wykorzystując je nie produkujesz niepotrzebnych plastikowych śmieci. Po drugie, gadżet jest funkcjonalny: niemal każdy znajdzie dla niego zastosowanie w codziennym życiu, np. do noszenia zakupów, plików kserówek czy lunchboxów. W związku z tym Twoje logo na torbie nieraz pojawi się na ulicach, w autobusach czy tramwajach, co wydatnie zwiększy zasięg Twojej reklamy.
Przejdź do naszego katalogu, by dodać produkty do zapytania lub wyślij zapytanie bez produktów.
|