Rola „sprytnych” upominków w świecie eventów

Rola „sprytnych” upominków w świecie eventów
Zapewnię nie raz biorąc udział w wydarzeniu np. biznesowym czy sportowym, otrzymałeś drobny upominek na zakończenie w formie nagrody lub podziękowań. Pewne jest, że takie sytuacje wywołują uśmiech na twarzy i zadowolenie uczestnika, a organizatorom przynoszą dodatkowe korzyści. Jakie? Dowiesz się w tym artykule.

Upominek z logo firmy i grafiką kojarzącą się z nią, to coś więcej niż sam w sobie prezent. To forma reklamy, która ma towarzyszyć ludziom w ich codziennym życiu, gdy są już po wydarzeniu i nie zapowiada się, żeby w najbliższym czasie mieli z nią styczność. Czyli inaczej rzecz ujmując „nie dajmy o sobie zapomnieć!”. To doskonały sposób na wywarcie dobrego wrażenia w oczach klientów bądź potencjalnych klientów, ponieważ sam fakt otrzymania nieoczkiwanego prezentu wywiera pozytywne emocje, które będą kojarzyły się z firmą za każdym razem użytkowania bądź spojrzenia na prezent.

Najbardziej efektywne pod względem reklamy są upominki, które nie będą rzucone w kąt czy schowane do szafki a te, które przyjadą się podczas codziennych czynności:

Pojemna, materiałowa torba na zakupy

Doskonała dla każdego nastolatka bądź dorosłego, ponieważ każdy z nas potrzebuje zrobić zakupy spożywcze, które nieraz potrafią być dość ciężkie. Zwłaszcza, gdy ze względu na oszczędność czasu, chcemy zrobić ich mniej a zdecydowanie większe. Dojście z kilkoma jednorazowymi reklamówkami do auta to wyścig z czasem, który przegramy, gdy chociaż jedna jednorazówka rozerwie się… Dając materiałową torbę z logo firmy nie tylko usprawnimy zakupy, ale też sprawimy, że potencjalnie zawsze towarzyszymy w tych chwilach.

Chusta lub komin na szyję

Pora wiosenna i jesienna potrafi być złudna dla fanatyków sportu na świeżym powietrzu. Jeśli ofiarujesz uczestnikowi Twojego wydarzenia ten prezent, jest spora szansa, że oszczędzisz jemu albo komuś z jego bliskich chwil spędzonych z gorączką bądź przeziębieniem w łóżku! A jeśli jesteś firmą organizującą wydarzenia sportowe, noszenie go podczas treningu będzie przypominać o tym wydarzeniu i sprawi, że z większą szansą zobaczysz znajome twarze na następnej edycji!

Długopis

Tak, dokładnie! Wydaje Ci się niepotrzebny, bo przecież pójście do sklepu i kupno długopisu wiele nie kosztuje (dosłownie i w przenośni). Nie mniej jednak ich wadą jest, że szybko się kończą i równie szybko znikają w niewyjaśnionych okolicznościach. Gwarantujemy, że gdy przekażesz uczestnikom długopis z logo firmy, który nie jest kupiony za parę groszy i zapewnia komfort podczas pisania, to nagle każdy będzie dbał, by jego należność wróciła czym prędzej i nie została w rękach znajomego.

Widzisz więc sam, że warto dawać nie byle jakie upominki, ale spersonalizowane do potrzeb klientów i najprostszych potrzeb ludzkich. Dzięki temu zyskasz swoją obecność w życiu ludzi i nie pozwolisz, by tak łatwo zapomnęli o Twojej firmie i co więcej – zapewnisz jej miłe skojarzenia!

Jeśli więc chcesz dać swoim klientom przydatne upominki, zapraszamy do kontaktu!

Przejdź do naszego katalogu, by dodać produkty do zapytania lub wyślij zapytanie bez produktów.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.