Polar czy bluza – który model wybrać dla Twojej branży?

Polar czy bluza – który model wybrać dla Twojej branży?
Ciepły polar czy wygodna bluza? Pomożemy Ci rozstrzygnąć wątpliwości i wybrać najlepsze okrycie wierzchnie dla pracowników Twojej firmy!

Bluzy firmowe – dlaczego warto?

Uniwersalna bluza sprawdzi się doskonale w klimatyzowanych lokalach oraz przedsiębiorstwach nastawionych na ciężką pracę fizyczną. Wysoka zawartość włókien naturalnych gwarantuje doskonałą przepuszczalność powietrza, zapobiegając powstawaniu mokrych plam potu na ciele.

Dzianinowy materiał chroni ciało przed nagłym wychłodzeniem, a jednocześnie swobodnie przepuszcza powietrze, gwarantując zachowanie komfortu termicznego w każdych warunkach. Logo firmowe może zostać umieszczone w dowolnym miejscu bluzy. Nieskomplikowane emblematy nanosi się zarówno techniką nadruku, jak i hafty. Złożone wzory wykonujemy metodą nadruku, która dopuszcza dowolne kombinacje kolorystyczne i efekty wizualne (wliczając gradient, czerń i biel oraz odcienie o różnym nasyceniu barw).

Bluzy firmowe – na co uważać?

Do mankamentów bluz dzianinowych można zaliczyć konieczność prasowania materiału po każdym praniu oraz szczególnej dbałości o identyfikujące firmę detale, które mogą się z czasem ścierać (nadruki, naszywki itp.). Co więcej, bawełniana dzianina pomaga utrzymać optymalną temperaturę ciała, jednak przy silnym wietrze czy przenikliwym zimnie nie zapewni pełnej izolacji termicznej ani ochrony przed wilgocią.

Z wyżej wymienionych względów bluzy dzianinowe polecane są przede wszystkim pracownikom pozostającym w ciągłym ruchu, którzy nie potrzebują dodatkowego źródła ciepła. Nie nadaje się też dla osób, które często przebywają w temperaturach poniżej 18 oC.

Branże, w których warto sięgnąć po bluzy z logo firmowym:

  • gastronomia, m.in.: kelnerzy, pracownicy ogródka zewnętrznego, sprzedawcy itp.
  • rozrywka, m.in.: pracownicy kin, kręgielni, klimatyzowanych sklepów i sal zabaw
  • stanowiska pracy związane z ogniem i wysokimi temperaturami (m.in. kucharze, pomocnicy kuchenni, animatorzy czasu wolnego obsługujący wieczorne ogniska)
  • puby, food-trucki, mała gastronomia : zyskujemy w ten sposób mobilną przestrzeń na zamieszczenie wielkoformatowego logo w widocznym miejscu
  • lokalne przedsiębiorstwa ulokowane w klimatyzowanych biurach

Polary firmowe – dlaczego warto?

Polar to jeden z najpopularniejszych syntetycznych materiałów odzieży dla aktywnych. Zarówno jego nazwa, jak i unikatowa metoda splotu to wynik inspiracji strukturą futra niedźwiedzi polarnych. Dzianina zbudowana z włókien o kształcie miniaturowych rurek utrzymuje stałą temperaturę ciała, jednocześnie sprawnie odprowadzając wilgoć z powierzchni skóry. Polar świetnie spisuje się więc przy wzmożonym wysiłku podczas pracy fizycznej.

Dzianina polarowa jest wysoce odporna na zabrudzenia i wchłanianie zapachów, dlatego nie wymaga częstego prania. Materiał jest również elastyczny i odporny na zagniecenia, kurczenie i odbarwienia. Warto podkreślić, że jedyną dopuszczalną metodą znakowania polaru jest haft – wypukłe włókna nie „złapią” należycie nadruku.

Polary firmowe - na co uważać?

Do podstawowych wad polaru należy zaliczyć niską (choć wyższą niż w bluzie) odporność na silny wiatr i wilgoć, co może spowodować szybsze wychłodzenie organizmu w trakcie załamań pogody. Aby zminimalizować ryzyko nieszczelności, warto od czasu do czasu zaimpregnować bluzę specjalistycznym preparatem lub wybrać model z fabrycznym wodoodpornym wykończeniem.

Polar z logo firmowym – dla kogo?

Polar sprawdzi się doskonale na stanowiskach wymuszających wielogodzinne przebywanie w niskich temperaturach. Bluza pomoże zachować komfortową temperaturę ciała przez cały dzień pracy - im wyższa gramatura, tym dłużej utrzyma się efekt.

Branże, w których warto sięgnąć po polar:

  • transport osób i towarów, m.in.: dostawcy, kurierzy, kierowcy, pracownicy drogowi, kolejowi, pracownicy punktów opłat drogowych
  • turystyka, m.in.: obsługa kurortów, stadnin, wypożyczalni sprzętów, przewodnicy, handlarze terenowi, obsługa wydarzeń okolicznościowych i festynów, parków wodnych i basenów
  • budowa i renowacja, m.in.: pracownicy budowlani, ekipy remontowe, fachowcy, pracownicy wysokościowi, ogrodnicy
  • sprzedaż, usługi oraz praca kreatywna w pomieszczeniach zlokalizowanych w starych budynkach oraz w warunkach stałego wychłodzenia
  • branże zakładające pracę w systemie przynajmniej dwuzmianowym, m.in.: pracownicy ochrony, stacji benzynowych, sklepów całodobowych
  • przemysł powiązany z niskimi temperaturami na hali produkcyjnej bądź częstym kontaktem z lodówkami/chłodnią, m.in.: produkcja żywności (w tym mięs) czy drobnych komponentów.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.