Co Twoja koszulka mówi o Tobie?

Co Twoja koszulka mówi o Tobie?
Możemy śmiało przyznać, że fala koszulek z dość żenującymi dla wielu napisami już dawno za nami. W obecnych czasach z większą świadomością patrzymy na to co nosimy i jak się w tym prezentujemy. Nie ubierzemy już koszulki z napisem, który nie dość, że rzuca się mocno w oczy to jeszcze głosi “przesłanie”, z którym się nie zgadzamy. Czy zatem możemy poznać ludzi po tym co noszą?

Koszulka a upodobania

Czy założysz koszulkę z Batmanem, jeśli nigdy go nie oglądałeś/aś? A czy założysz koszulkę Guns N’ Roses, jeśli pierwszy raz słyszysz tę nazwę i nie wiesz co to za zespół? Chyba większość z Was odpowiedziała sobie właśnie przecząco… A więc już powoli łapiecie o co chodzi! ;D Nasz umysł wyraża zainteresowanie tymi produktami (nie tylko odzieżą), które nawiązują do rzeczy lub postaci, które lubimy. Tak samo jeśli jesteś fanką Seleny Gomez na pewno kupiłaś lub planujesz kupić jej kolekcję kosmetyków. No dobrze, a co jak ktoś nie chce pokazywać Światu, że lubi Myszkę Miki, która kojarzy mu się z dzieciństwem, za którym tęskni? Dodatkowo uważa, że jest na to za stary i ubrania z tym motywem są przeznaczone tylko dla dzieci? Piżamy lub ciuchy “po domu” są doskonałym rozwiązaniem! Przyznam się Wam - sama taką mam. :)

Motywy na koszulkach

Zacznijmy od tego, że koszulka koszulce nierówna. Jedne będą proste, monokolorystyczne z krótkim lub dłuższym napisem, inne będą kolorowe, z mnóstwem grafik i niewielką bądź zerową ilością tekstu. Jeszcze w innych napis z grafiką będą się idealnie uzupełniać. To co na nich znajdziemy możemy podzielić na wiele kategorii, przytoczymy kilka najbardziej popularnych:

  • Logotypy - klasyczny T-shirt lub bluza z małym logo na piersi, zazwyczaj jednej z droższych marek. Osoby, które większość swojej garderoby zagospodarowały w ten sposób wyrażają zamiłowanie do danej marki i idącej z nią jakością. Jeśli są to marki ekskluzywne mogą (ale oczywiście nie muszą) chcieć wyróżnić się z tłumu i wyrazić swój status majątkowy.
  • Cytaty - jest i było mnóstwo mądrych ludzi na Świecie, którzy są znani ze swoich osiągnięć. Występowali przed publicznością i głosili mądre przesłania lub umieszczali je w książkach. Niektóre zdania stały się na tyle legendarne, że ludzie robią sobie z nimi tatuaże, plakaty, ustawiają na tapetę w telefonie lub drukują na koszulach. W ten sposób chcą wyrazić niekiedy swoje motto życiowe lub sposób w jaki chcą żyć i jakimi wartościami się kierują.
  • Śmieszne komunikaty tekstowe - zazwyczaj nie pójdziemy w koszulce z napisem “Szlachta nie pracuje” na rozmowę kwalifikacyjną, ale na wakacjach na pewno znajdzie się grupa ludzi z ogromnym dystansem do siebie i lekkim podejściem do życia, która z chęcią założy koszulkę z “luźnym” napisem i wyjdzie w niej do ludzi. Zazwyczaj takie osoby są otwarte na kontakty z innymi i łatwo je nawiązują..
  • Zespoły muzyczne i artyści - każdy koncertowy freak posiada w swojej szafie kilka koszulek swojego ulubionego zespołu lub artysty, na którego koncerty jeździ, gdy tylko ma okazję. Nie zapomina wtedy jej ubrać, ale nie jest dla niego też problemem wyjść w niej na miasto czy do galerii handlowej - w końcu to normalny T-shirt, a może uda się z kimś podyskutować na temat postaci uwiecznionych na niej
  • Postacie fikcyjne - mowa tu zarówno o postaciach z bajek, filmów animowanych, filmów akcji czy kreskówek. Jeśli ktoś uwielbia oglądać filmy, seriale, kreskówki lub po prostu czytać komiksy, to zapewne ze względu na postać lub postacie, które swoim charakterem i zachowaniem spodobały się widzowi. Zwiększa to chęć poznania dalszych losów. Jeśli utożsamiamy się z tymi postaciami, nie jest dla nas problem ubrać koszulkę z ich podobiznami, ponieważ zapytani o postać z chęcią o niej opowiemy.
  • Znaki klubowe - jesteś fanem/fanką danego klubu? Kibicujesz na każdym meczu? W swojej szafie na pewno masz odzież w barwach klubu, która noszona jest nie tylko na mecze, ale także podczas codziennych czynności, ponieważ jesteś dumny/na z tego faktu i z drużyny..

Jest to zaledwie kilka kategorii, ale myślę, że doskonale obrazują jak wiele możemy się dowiedzieć o osobie po tym co nosi. Oczywiście, że ta reguła nie ma 100% pewności, bo zawsze znajdzie się ktoś, kto kupi koszulkę tylko dlatego, że mu się podoba czysto wizualnie a nie ma pojęcia, że to jest np. symbol lub postać kojarząca się z daną dziedziną/kategorią. Warto zauważyć również, że mimo wszystko rynek przejmuje odzież bez konkretnej grafiki, zazwyczaj jednokolorowa, która może być zestawiona z wieloma dodatkami poprzez swoją uniwersalność, nie mniej jednak warto wyjść poza ramy i dodać trochę koloru, własnego stylu oraz unikatowości.

Przejdź do naszego katalogu, by dodać produkty do zapytania lub wyślij zapytanie bez produktów.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.