3 powody, dla których warto zadbać o dobrą reklamę firmy

3 powody, dla których warto zadbać o dobrą reklamę firmy
Każdy kto prowadzi firmę, bądź chce rozpocząć tę przygodę, musi pozyskać jak najwięcej klientów, by działalność przynosiła zyski. Znaczący wpływ ma na to jakość i zasięg reklamy. Nie mniej jednak sporo osób nie docenia potencjału, który tkwi w prostych krokach do rozpoznawalności i nie poświęca tej dziedzinie tyle uwagi, na ile zasługuje. Poznaj 3 powody, dla których powinieneś zadbać o dobrą reklamę, a następnie przejdź do działania!

1. Wygrana z konkurencją

W dzisiejszych czas coraz więcej z nas marzy o ogromnej sumie pieniędzy, żyje w pogoni za realizacją marzeń i rozpoznawalnością. Chcąc rozpocząć nowy biznes, nie do końca mamy jeszcze podjętą decyzję, czy wyjść do ludzi z czymś nowym (gdzie konkurencja jest stosunkowo niska), czy realizować się w naszej pasji, łącząc przyjemne z pożytecznym. Decydując się na to drugie, narażamy się na większą konkurencję firm istniejących dłużej wśród konsumentów. Jednak mając wiedzę i zapał jesteśmy w stanie szybko postawić firmę na nogi i świadczyć usługi, które będą spełniały oczekiwania konsumentów, pod warunkiem, że wybiorą Ciebie. Tu w grę wchodzi właśnie reklama! Wyobraź sobie,
że znajdujesz się na Targach Pracy/Transportu/Maszyn Budowlanych/Gastronomiczno-hotelarskich (widzisz ile ich jest? A to nie wszystko!) i chcesz skorzystać z potrzebnych Ci usług bądź nawiązać współpracę. Do którego stanowiska podejdziesz jako pierwszego? Do tego, który ma ogromny, przykuwający uwagę baner, dzięki któremu od razu wiesz, czym firma się zajmuje, a osoby reprezentujące mają koszulki i bluzy/kurtki z barwnym logo firmy! Reszta pozostanie przez Ciebie niezauważona. Należy również pamiętać, że dbałość o detale, takie jak logo na odzieży firmowej świadczą o profesjonalizmie firmy.

2. Pozyskiwanie nowych klientów

Nie ma co ukrywać, że Twoja firma utrzymuje się dzięki innym ludziom – są Twoimi konsumentami, kontrahentami, wspólnikami, bądź pośrednio wpływają na zachowania
w Twojej branży. Prowadzi to do prostych wniosków: musisz wzbudzić wśród tych ludzi zaufanie i respekt, muszą poznać Twoje możliwości i stosunek do klientów. Tu również spore znaczenie ma reklama, podam CI kolejny przykład:

Wracamy do Targów – Twoje stoisko organizuje quizy/konkursy zarówno dla dzieci, jak
i dorosłych. Nagrodą są proste T-shirty z nadrukowanym logo na piersi/plecach, materiałowe torby z logo oraz czapki z daszkiem z wyhaftowanym logo. Co prawda przeznaczysz pewną pulę pieniędzy na ten rodzaj promocji, ale utkwisz w pamięci dzieci, które z uśmiechem na twarzy wrócą do domu i zadowolą w ten sposób rodziców – twoich potencjalnych klientów. Nie dość, że zrobisz dobre wrażenie (nie żałujesz pieniędzy, jeśli chodzi o dobro konsumentów), to i zostaniesz „wniesiony” do domu w postaci logo, które będzie nieustannie o Tobie przypominało może nawet skłoni do poszukania o Tobie informacji w Internecie.

3. Opinia z Internetu

A skoro już mowa o Internecie… Żyjąc w XXI wieku ciężko by nam było pomyśleć, żeby choć
na chwile zabrakło Internetu na całym Świecie. Każdy wie, ile mu zawdzięczamy. W czasach pandemii ilość godzin przed ekranem różnego rodzaju urządzeń znacznie wzrosła (nawet
o 8 godzin – poza pracą i nauką oczywiście). Taką informację podaje raport Four Fundamental Shifts in Media & Advertising During 2020[1] firm Sapio Research i DoubleVerify. Czas spędzamy głownie przeglądając Facebooka, Instagrama, Tik Toka… Ciężko jest więc nie zgodzić się, że dobrze prowadzone portale społecznościowe i własna strona internetowa to rzecz niezbędna. Co wpływa na to, czy portale są skuteczne? Ilość i jakość postów, a co za tym idzie ich zasięgi. Chcesz przykuć uwagę swoich obserwatorów? Musisz na nich oddziaływać wzrokowo! Zaopatrz się w odzież i dodatki z logo firmowym, ulotki oraz banery
i dodawaj zdjęcia
z różnych wydarzeń, gdzie towarzyszą Ci te produkty, zostaniesz zapamiętamy jako osoba aktywnie działająca na rzecz firmy, a logo utkwi w pamięci! Zasięg postów gra też ogromną rolę w sztuce zwanej Rozpoznawalność - daj się poznać ludziom z całego kraju a także za granicą i rozszerz zakres usług na jak największe grono odbiorców . Znasz grę Logo Quiz? Na pewno chciałbyś/abyś, żeby Twoje zostało odgadnięte bez większej trudności! 😉



[1] https://doubleverify.com/wp-content/uploads/2020/0...

Przejdź do naszego katalogu, by dodać produkty do zapytania lub wyślij zapytanie bez produktów.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.